Van harte welkom, fijn dat u onze website bezoekt.

Totale uitverkoop!        Ingelijste etsen, litho’s & zeefdrukken: - 70%

K.Mair, Brisson, C.Desmet, K.Caymax, Lou G, L.Fini, Menendez, K.Yong, C.Comyn .....enz.

575_l.jpg 990_l.jpg 607_l.jpg 409_l.jpg 600_l.jpg 436_l.jpg

987_l.jpg 278_l.jpg 487_l.jpg 224_l.jpg 524_l.jpg  492_l.jpg

U kan alle kunstwerken bekijken via KUNSTENAARS en de dossiers:

GRAFIEK - CAYMAX - DESMET en MAIR.

Contact en info Odo Vanmeenen: 0473.52.37.77

atelier vanmeenen | nieuws

Informatie over onze activiteiten en uitnodigingen voor onze tentoonstellingen ontvangt U voortaan uitsluitend via e-mail. Schrijf nu in op onze digitale nieuwsbrief

Vous recevrez désormais les informations sur les activités de la galerie et les invitations à nos expositions uniquement par e-mail. Abonnez-vous dès maintenant  à notre newsletter.

atelier vanmeenen | een trefpunt voor hedendaagse kunst

Onze sterke permanente collectie is opgebouwd met werk van binnen- en buitenlandse artiesten in verschillende disciplines: schilderijen, grafiek en beelden in brons, hout, staal en keramiek. De rubriek U zoekt geeft U een overzicht van ons aanbod per discipline.

939_l.jpg  197_l.jpg  956_l.jpg  397_l.jpg  698_l.jpg  281_l.jpg  810_l.jpg

Door de frequente updates is onze website de actuele online catalogus met meer dan 500 foto's van kunstwerken uit onze permanente collectie. Wij wensen U veel kijkplezier.

Wilt u een werk financieren, dan kunt u geld lenen via onze partner: www.geldlenenbelgie.be Leningen van enkele tientjes tot 85.000 euro geleend geld.

atelier vanmeenen | totaalservice op maat van uw budget

Creativiteit en originaliteit zijn essentiële bouwstenen voor de kwaliteit van het leven. De integratie van hedendaagse kunst in uw interieur draagt op gevoelige wijze bij tot de creatie van een ideale leef en werksfeer. Het is bovendien een uitstekende manier om U persoonlijk te profileren. Of het nu over bedrijfsruimtes, kantoren of privé-woningen gaat ons professioneel advies staat borg voor de perfecte invulling van uw wensen.

902_l.jpg  892_l.jpg  893_l.jpg  901_l.jpg  902_l.jpg

Verkoop kunstwerken.

Bij de samenstelling van onze permanente collectie en de selectie van onze kunstenaars zien wij nauwlettend toe op een correcte verhouding prijs/kwaliteit. Ons aanbod is uitermate ruim en verdeeld over diverse prijssegmenten zodat wij U probleemloos een totaalservice kunnen bieden op maat van uw budget.

atelier vanmeenen |  presentatie van kunst

Voor een optimale presentatie van kunst in uw interieur zijn een aantal eenvoudige middelen beschikbaar zoals sokkels in diverse materialen, stolpen en ezels in plexiglas en onze diverse ophangsystemen voor het probleemloos ophangen en verhangen van schilderijen en ingelijste kunstwerken. U kan hiermee uw kunstwerken in één handbeweging ophangen en verhangen zonder extra gaten te boren. Wij begeleiden U graag met professioneel advies.

1041_l.jpg    261_l.jpg    805_l.jpg

atelier vanmeenen |  conservatie en renovatie van kunst

Onze passie voor kunst ligt aan de basis van onze grote bekommernis voor de conservatie en renovatie van kunst. Voor renovatie en restauratie van kunstwerken worden jaarlijks serieuze bedragen neergeteld.Veel problemen ontstaan door onoordeelkundig inlijsten.Vooral werken op papier, altijd aangewezen op een delicate behandeling, zijn hiervan de dupe. Inlijsten heeft niet alleen een decoratieve waarde maar is het middel bij uitstek om een kunstwerk te conserveren. Onze jarenlange ervaring in het conserverend inlijsten staat garant voor een perfect resultaat. Ook voor renovatie van schilderijen en kunstwerken op papier kan U in vertrouwen bij ons terecht.

atelier vanmeenen |  evaluatie

Aarzel niet ons te contacteren indien U vragen of opmerkingen hebt over de inhoud, de gebruiksvriendelijkheid of de vormgeving van deze site. Evalueer onze site want uw mening is belangrijk voor ons.  Wij danken U voor al uw reacties.
evaluatie